Wednesday 3 August 2011

happy ! ! !

salam sume , kowang uad pew der ? hope kowang buad bende yunx berfaedah larh yew.3/8/2011 pada jam 10.45 a.m aku happy sanad-2 sebab tengok membe-2 aku happy,terutama siti norhaliza nieyh dye happy sanad-2 coz ad uwang jwab salam dye sambil senyum sekali dengan pandang nya.macam cite hindustan larh pulak kan!kalu kowang tengok puwn mesti kowang na tergelak . hahahax ! ! !

lepas dah senyum 2 pulak mamat nieyh x habih-2 nan berangan sampay kene mawa larh dengan cikgu.bile senyum jew pandang tempat aku nan membe aku sowang nieyh.mata bertentang mata larh kuwd.

and the lastly, mase nak balik 2 mamat 2 sanggup jalan dengan membe aku sowang nieyh .aku dengan membe-2 laen tak nak larh gangu kowang.we all hope dye nan membe aku nieyh akan kekal lama. insyallah 


No comments:

Post a Comment