Saturday 6 August 2011

miss my brother ! !

hyeap ! ! hyeap ! ! kowang sume sehat ? arap-2 kowang sehat larh yewp <3 ,kowang sume pose kerw tak arinie ? mesti kowang pose annn-2(hahahax) perot kowang sume mesti berbunti cam bom na meletup kan-2..x perw-2 saba jerw lagi bpew jam jerw nieyh nak ukak pose.

kowang-2 aku sebenarnya windu lorh same abg angkt aku.nak kate gado x kuwd kos aku x pena buad hal apew-2 nan dye,tapi napew dea cam x layan aku jew puwn.apasal erk ? ?(soalan bodo)(hahahax)kalu adix der buad salah kt abg,adix mintx mf larh yea tpi adix x tawu lagi apew salah adix buad kat abang.(hurmm,blur seketika)

dah larh abang adix nie x un9 facebook , hurrmm sediy-2 kalu abang dah x ambik kesah sal aku nie.apew larh yunx nak jadi selepas nieyh kan kawan-2.ukeyh larh aku x na story-morry pnjang-2. nanti kalu aku rase nak update blog aku aku update larh yea.
SEKIAN ,TERIMA KASEH COZ SUDY BACE CORETAN YUNX AKU TULIZ ! ! 

SAYUNX KOWANG SUME..MMMUUUAAACCCXX ! ! TAKE CARE UKEYH  ! ! !

No comments:

Post a Comment