Thursday 4 August 2011

huhux ..

salam sume ! ape kabor?aku harap kowang cehat-2 nah . aku puwn x larat meyh,maklum larh kan kite nieyh pose.hurm aku sebenarnya tengah bowing gyle-2 nieyh sampay tak tawu nucx uad pew !hahaha aku bawu egat yunx aku nieyh kene kutuk dekat sekula.adew ker patut dyeowang kate aku nieyh suke dekat dini muhaimin.oh my god x dew taste larh kowang nie ! !

aku geram gyle larh dengan syafiq nan paktam 2 . mulut cam longkang blakang uma aku jew.mulut x dew insurans tol larh depa nie.sedap-2 jew kutuk membe-2 aku termasuk sekali dengan aku.macam sial .hhiissshhh ! ! aku benci toi larh rase cam nak bunuh jew 2 ekor beruk 2 .. 
 
ukeyh larh aku xnak story panjang-2 aku mau lepak-2 same membe-2 aku tart taman . ukeyh nah ti aku ukak citer yunx menarik lage eak ! bubye kowang sume  ! !AKU SAYUNX KOWANG 

No comments:

Post a Comment